BIOPOLE - NAŠE ŽIVOTNÉ PROSTREDIE

Moja transformácia mi priniesla dôležité poznanie. Všetko je len v mojich "rukách"!!! 😊 Nie som hračkou osudu a nejakých neovládateľných situácií a náhod!  Moja energia je môj svet a moje ŽIVOTNÉ PROSTREDIE. 


Predstavte si situáciu, že prídete k niekomu na návštevu, pri dverách vás víta párik usmiatych ľudí, vojdete k nim domov, všetko perfektne pripravené, poháre vyleštené, upratané, navarené... ale vy predsa len cítite, vnímate, že niečo nie je v poriadku.😊 Určite sa vám to už stalo. Čo vlastne cítite? Čo to je, tá "atmosféra", "niečo vo vzduchu",  "chémia" alebo "nálada", ktorú cítite? A necítite ju nosom! Cítite ju srdcom! Čo je to? 😊
ENERGIA. Je to kvalita vibrácií ľudí, ktorí vás privítali s úsmevom na tvári ale 10 minút pred tým ako vám otvorili dvere, sa stihli pohádať. A energia tam je a chce sa prejaviť. Cítite negatívne, nízke a ťažké energie. Akoby sa vaše srdce zatváralo, horšie sa vám dýchalo. Vaša srdečná čakra okamžite reaguje.😊 

Alebo naopak, prídete do nejakej miestnosti a nechce sa vám odtiaľ odísť, je vám tam dobre, s niektorými ľuďmi sa radi stretávate a s niektorými nie. Vaše srdce sa otvára, ľahšie sa vám dýcha. Prečo? Lebo títo ľudia vibrujú na rovnakej alebo vyššej úrovni ako vy. Rovnorodé sa priťahuje. Poznáte to: "Vrana k vrane sadá, rovný rovného si hľadá".😊😊😊

Cítime sa navzájom našimi srdcami. Aj keď sa snažíme "klamať" telom, srdce cíti pravdu. Cítime naše energie, naše BIOPOLIA, našu auru. Zvieratá, deti do 3 rokov a veľa ľudí tieto energie vidia, počujú, cítia. Zviera a dieťa neoklamete. 
Vidia PRAVDU😊. Pozorujte malé deti, pozorujte zvieratá, veľa nás učia.😉

Čo je to AURA a BIOPOLE? To je naše pravé JA, náš vnútorný svet, ktorý prežívame - naše myšlienky a emócie.😊

Bola som veľmi mladá, keď som pochopila, že nemám len jedno telo, o ktoré sa musím starať ale ich mám omnoho viac!!! Znovu ma oblial pocit neskutočnej radosti! 😊 Ako vždy pri objavení a pochopení PRAVDY! Radosť a vďačnosť za POZNANIE! Ono tých tiel máme podstatne viac, máme vyššie duchovné telá a každé naše telo má ešte niekoľko úrovní. Skúmajte, pozorujte, hľadajte.😊

Fyzické telo vidíme všetci, môžeme ním hýbať, umývať ho, obliekať, cvičiť s ním a ovládať svojou vôľou. Toto telo má svoje fyzické potreby. Zamysleli ste sa niekedy nad tým, ako je možné, že naše fyzické telo v podstate vôbec ale vôbec neovládame?!😊  
Nevieme ovplyvniť jeho potreby, žiadne rytmy ani procesy v jeho vnútri - skúste ovládnuť spánok, skúste nevylučovať, neovládame kraniosakrálny - základný rytmus tela, neovládame rytmus srdca ani dýchanie, látkovú výmenu, trávenie, vylučovanie, rast vlasov, nechtov, rozmnožovanie... Veľmi som chcela vedieť ako je to možné, že fyzické telo funguje "mimo" mňa! A funguje ako hodinky! Božia Múdrosť je v každej bunke môjho tela, v DNA, v každom nádychu a výdychu, v každom pohybe!!!😊  
Dnes to viem. Všetko mi krásne zapadá! Viem, že fyzické telo je akoby vyživované telom éterickým. Je to energia, ktorú každý z nás vidí fyzickými očami. Samozrejme, len pokiaľ chcete a dokážete byť chvíľu v tichu a koncentrovaný. Je to tenká niekoľko centimetrová biela žiara okolo každého človeka, zvieraťa, rastlín, stromov, minerálov, vecí ... Vďaka tejto energii naše telo funguje v rytmoch, rastieme, obnovujú sa nám bunky, hoja rany. Naše éterické telo je energia rastlinnej ríše. Keď odtrhnete nejakú časť rastlinky, ona dorastie a neustále rastie.Keď vznikne nerovnováha a narušenie rytmov éterického tela, rastlinná ríša a jej dary - liečivé bylinky pomôžu k návratu do rovnováhy. Princíp vesmíru je rovnováha. 
Druhé telo je emocionálne (astrálne). Predstavte si okolo svojho fyzického a éterického tela energetický obal - akoby ste boli v priehľadnom farebnom vajíčku. A v ňom ... Noooo, každý inak.😊 Farby, tvary, pohyb... Vedeli ste, že každá emócia má konkrétny tvar, svoju farbu, vôňu, dynamiku, vibráciu a chce sa zrealizovať vo fyzickej úrovni? Emócie majú úrovne, tak ako všetko. A niektoré sú nám prospešné, posilňujú naše emocionálne telo a naopak sú také, ktoré ho oslabujú, a robia v ňom diery! Závisí od nášho vnútorného nadstavenia, postojov, názorov, emocionálnych vzorcov a nakoľko vieme v tomto tele udržať poriadok, Mier, Harmóniu, náladu Radosti, Vďačnosti... Keď vyšlete blesky hnevu, okamžite robíte diery vo svojom emocionálnom tele. Nastáva nerovnováha a okamžite oslabujete svoju IMUNITU!😊 Áno, imunita vášho fyzického tela, závisí od čistoty, jasnosti a vibračnej úrovne vášho emocionálneho tela. Všetky emócie naplnené svetlom, dobrom vašu energiu okamžite posilňujú a zlepšujú vašu imunitu!😊  Viete o tom, že každý orgán v tele má nielen svoju fyzickú funkciu ale je spojený s konkrétnou emóciou a myšlienkovým postojom? Napríklad: "Žalúdočné vredy nie sú spôsobené tým, čo jete ale tým, čo vás žerie". 
Naše tretie telo je myšlienkové - mentálne. A tu je náš ovládač!😊 Tu môžme začať proces Transformácie. Viete koľko myšlienok vám denne preletí hlavou? Vedeli by ste ich večer všetky spätne napísať? Spomenuli by ste si na ne? Stále nad niečím rozmýšlame. Nevieme byť bez myšlienky. Stále sú tu. Hlavou nám preletí denne približne 25.000 myšlienok a nedokážeme si zapamätať ani 1%! Čo ale dokážeme, je začať vedome pozorovať a filtrovať, NA ČO PRÁVE V TEJTO CHVÍLI MYSLÍM! Tam som začala moju Transformáciu. V mojom myšlienkovom tele som sa rozhodla FILTROVAŤ a UPRATOVAŤ! 😊

Bola som veľmi mladá, je to viac než 20 rokov, keď som zažila zázrak uzdravenia mojej blízkej milovanej osoby. Lekári tvrdili, že tá diagnóza sa vyliečiť nedá. Vraj sa dá len stabilizovať a udržiavať. V mojom vnútri sa ale všetko priečilo tejto medicínskej "pravde". Hľadala som riešenie a našla som ho! Dnes je tento človek zdravý a úžíva si svoj život naplno 
v zdraví.😊  Neuzdravili ho lekári. Boli to dve nenápadné ženy, ktoré poznali vesmírne zákony, toky energií v tele a princíp vzniku chorôb. Boli múdre, mali poznanie a vedeli svoje poznanie aj použiť. Uzdravenie trvalo cca 2 hodiny!!! Lekári tvrdili, že je to nevyliečiteľná choroba! Samozrejme, keď liečia iba na fyzickej úrovni a len fyzické telo. A tam príčina nie je, len následok. Stal sa zázrak. Bola som toho svedkom a odvtedy mi môže ktokoľvek čokoľvek hovoriť o tom, že "tomu" neverí. Sám sa okráda o poznanie pravdy a dáva moc svojmu EGU. Mne sa vtedy zmenil svet.😊  Úplne! AKO JE TO ALE MOŽNÉÉÉ ???  Veľmi jednoduchý princíp. Všetko je jednoduché, len my si to nejak zbytočne komplikujeme. Každé vychýlenie z rovnováhy, nazvyme to rečou lekárov - CHOROBA, má príčinu v našom emocionálnom alebo myšlienkovom tele. Fyzické telo je len obraz našich myšlienok a emócií. Je fyzickým obrazom nášho vnútorného sveta! Nášho myšlienkového a emocionálneho tela. Teraz vás určite napadne, že sú dedičné anomálie a choroby, dedičné predispozície, genetika, DNA, vonkajšie vplyvy a kadejaké iné nepriaznivé podmienky pre zdravie. Je to v poriadku, že si to myslíte.😊  Ego odmieta zodpovednosť za fyzické zdravie. Hľadajte pravdu sami na svojich skúsenostiach.  JA VIEM, mám POZNANIE, že VŠETKO vo fyzickej rovine je obrazom vnútorného sveta. Už ste sa niekedy vyliečili z angíny, ťažkej alergie, seknutých krížov za pár hodín? Zažili ste zázrak ? Ja áno, veľa krát. Môžete aj vy!😊  Neverte MATRIXU, že vyliečiť vás môže len lekár, že bez liekov neprežijete, že si neviete sami pomôcť. Môžete si pomôcť! VIETE TO!!! NÁHODA NEEXISTUJE! My sami sme PRÍČINOU a sami sme aj NÁSLEDKOM.  Poznáte starú ľudovú múdrosť: "Ako zatneš, tak odrúbeš", alebo "Ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva", alebo "Čo zaseješ, to zožneš"...
Naozaj je to jednoduché. Chce to ale mať ODVAHU vidieť PRAVDU - PRÍČINU, ktorá spôsobila odklon od rovnováhy. V tichu sa opýtajte sami seba, svojho vyššieho JA, na príčinu. Aká moja myšlienka a emócia zapríčinila tento stav? 😊

Ja nebývam chorá. Ja som sa rozhodla byť ZDRAVÁ. Neuverila som MATRIXU, že na jeseň býva chrípková epidémia, a podobne... Ani moje deti. Som zdravá a mám zdravé telo. A zdravé deti. Viete, že naše BIOPOLE je ŽIVOTNÝM PROSTREDÍM aj pre naše deti? Aké im dávame prostredie? Plné strachov, obáv, pochybností a negativizmu? Alebo Harmónie, Lásky, Radosti, Pohody, Viery a Vďačnosti? Kvalita nášho BIOPOĽA je IMUNITA aj našich detí. Zamyslite sa nad tým, ako rozmýšlate ak je vaše dieťa často choré? Máte obavy, strachy o jeho zdravie a bojíte sa aby znovu neochorelo? Očakávete, že v nejakom prostredí môže ochorieť? Mentálne to programujete. Energia ide za myšlienkou a realizuje sa. Všetky vaše priania vám Vesmír rád plní.😊 😊 😊   

Každý deň sa starám o moje myšlienkové a emocionálne telo. Udržiavam poriadok. Tak ako denne sprchujem fyzické telo, umývam si pravidelne každé ráno a večer zuby, tvár, tak čistím ráno a večer aj moje myšlienky a emócie. V meditácii a modlitbou. Keď si cez deň zašpiním ruky, hneď si ich umyjem. Keď si zašpiním hlavu a srdce myšlienkami a emóciami, hneď si ich čistím. AKO? 
Dávam si jednoduché otázky. Robím si FILTER. Na čo teraz myslím? Je táto myšlienka, ktorou sa práve zaoberám DOBRÁ ? Je pre mňa prínosom? Získam z nej poznanie? Približuje ma k môjmu cieľu byť lepším človekom? Napĺňa ma príjemným pocitom ? Vytvára v mojom vnútornom svete harmóniku, mier, radosť a vďačnosť? Je táto myšlienka Tvorivá alebo deštrukčná? Posilňuje ma táto myšlienka a emócia alebo oslabuje? Hneď viem, čo mám robiť!😊 😊 😊
Svoje Biopole si chráňte. Nevedomí ľudia majú tendenciu si z vášho čistého životného prostredia robiť smetisko. Všimnite si, že niektorí ľudia neustále rozprávajú o svojich problémoch, o problémoch iných ľudí, o iných ľuďoch, o správach v televízii ... Sú to všetko myšlienky, ktoré ten človek nevie spracovať, má strach, podvedome cíti, že ich musí posunúť ďalej a vysypať niekam tieto svoje mentálne a emočné smeti.😊 Nedovoľte to! Jemu sa uľaví, on sa cíti lepšie, povie vám ako dobre si s vami pokecal a vy sa cítite "pod psa". Chráňte svoje životné prostredie a voči odhadzovačom smetia sa naučte zaujať neutrálny postoj, nezaoberajte sa informáciami, ktoré na vás hádže, len pozorujte. Pýtajte sa sami seba. S akým zámerom mi to hovorí? Potrebuje vysypať svoje smeti, alebo potrebuje s niečím pomôcť? Opýtajte sa ho aké má na tú situáciu riešenie? Aké riešenie by ho uspokojilo? Či danú situáciu, o ktorej vám rozpráva je v jeho moci nejako zmeniť k lepšiemu? Inak povedané, nedajte sa VTIAHNUŤ do jeho MATRIXU.😊 Nezačnite prežívať problémy, o ktorých vám rozpráva. Zaujmite neutrálny postoj a naplňte sa svetlom, vyšlite mu energetické láskyplné pohladenie a poprajte mu všetko dobré.😊 Vytvoríte a posilníte si ochranný štít vo vašom BIOPOLI. Chráňte si svoju energiu, svoje svetlo, svoje ŽIVOTNÉ PROSTREDIE a UDRŽUJTE HO V ČISTOTE. A naopak, chráňte aj biopolia ľudí, s ktorými sa stretávate, rozprávate, na ktorých myslíte. 😊😊😊

Predstavte si, že váš vnútorný svet je ZÁHRADA. Vaše myšlienky a emócie (ono sa to nedá oddeliť) sú semiačka. A vy sa rozhodujete, ktoré semiačko budete polievať a ktoré necháte vyschnúť. To, ktoré polievate, bude rásť, vyrastie z neho strom, ktorý prinesie plody. Či to budú plody chutné a prospešné pre vaše zdravie, alebo jedovaté plody, o tom rozhodujete len VY! Nikto iný. 😊 

Občas ma začne véééľmi bolieť hrdlo - ANGÍNA. U mňa má každé narušenie rovnováhy veľmi rýchly priebeh a okamžite sa mi prejaví vo fyzickej rovine. Vždy, keď sa mi to stane, si sadnem do kľudu a ticha. Spätne si prehrávam deň. Hľadám vo mne PRÍČINU angíny. Baktérie sú len prostriedkom, cez ktorý sa moj následok realizuje vo fyzickej rovine.😊 Ako sa ale správa "normálny" človek?  Hľadá najskôr vinníka - Kde som to bol? Kto tam bol chorý? Od koho som to chytil? To sú dnes ale ľudia, chodia chorí do spoločnosti! Aj v telke hovorili, že je veľa ľudí chorých... tak už je to tu, zase musím zostať doma v posteli... tie baktérie sú také imúnne... zajtra pôjdem k lekárovi po antibiotiká...😊😊😊 Zbavujeme sa vlastnej zodpovednosti. Je to ľahšie, to je pravda. Ale v prvom bloku som písala, že najskôr vám anjeli šepkajú do ucha, potom tľapkajú po pleci a keď nereagujete, tak vám dajú kladivom po hlave. ALARM sa zapne! Z angíny sa dokážete vyliečiť za pár hodín. Bez liekov.  
Takže sedím v tichu a hľadám príčinu vo mne. A čuduj sa svete, vždy mi naskočí situácia, kde som POVEDALA NIEČO, ČO SOM NEMALA POVEDAŤ alebo NEPOVEDALA NIEČO, ČO SOM MALA POVEDAŤ. Dajte si do súvisu hrdlo - rozprávam - komunikujem - angína. Ak je bolesť napravo, komunikácia sa týka niekoho zvonku. Ak naľavo, ja sama so sebou nekomunikujem správne. Keď narazím na príčinu, ZNOVU SI SITUÁCIU CELÚ PREHRÁM. Je to ako keď sa pozeráte na film a vaša situácia sa odohráva niekomu inému. Vtedy si viete poradiť. Keď sa zo situácie akoby vysuniete mimo. Keď sa pozeráte na film, hneď viete, či postava robí niečo dobre alebo nie. Takto si prehrám situáciu a PREŽIJEM ju znovu. Ale už s iným postojom a inak. Akoby ju "opravím". Vždy to ukončím rituálom ODPUSTENIA. Úprimne, srdcom a pravdivo. V troch úrovniach. Prvá úroveň - poprosím o odpustenie osobu, voči ktorej som sa zachovala tak, že vznikla nerovnováha, poprosím o odpustenie Boha (Vesmír, Zdroj) a nakoniec odpustím sama sebe svoje konanie v nevedomosti. To je najťažšie. Ego sa tu ozýva dosť hlučne. Poučím sa a získam celým týmto procesom poznanie. A zázrak sa udeje! Angína je fuč. Keby nebola angína, nebolo by moje poznanie. Keby som bola v danej situácii vedomá a komunikovala v rovnováhe, nebola by angína. Takže vďaka za ňu! Choroby sú ako kontrolky. ALARM. Upozorňujú nás na niečo nefungujúce v našom myšlienkovom a emočnom tele. A musia bolieť, inak by sme sa nimi nezaoberali.😊😊😊 

Vesmírny zákon hovorí: "Ako hore, tak aj dole, ako vnútri, tak aj von." 😊 Nikdy nie naopak. 😊😊😊

S Láskou 🙏
Andrea