MOJA TRANSFORMÁCIA A ROZHODNUTIE



Ahojte, volám sa Andrea a od mojich 25 rokov na svojom vnútri intenzívne pracujem a vedome rozvíjam moju osobnosť. V posledných týždňoch sa ale vo mne niečo zlomilo. Mala som a mám všetko. Milujúcu rodinu, zdravie, peniaze, rozbehnutý biznis, priateľov, precestovala som svet - Severná a Južná Amerika, Karibik, Afrika, Spojené arabské emiráty, Island, Európa, Afrika, Ázia, Maurícius, Bali, Japonsko -  videla som najkrajšie miesta našej planéty a aj voziť sa na mojom veľkom bielom Porsche bolo v poriadku ale stále mi do mojej životnej skladačky chýbalo to najpodstatnejšie - 100% vnútorné naplnenie... 
Urobila som ROZHODNUTIE odísť z biznisu, ktorý som budovala 11 rokov a ísť úplne inou cestou ďalej. 
Veľká zmena, ktorá sa hlboko dotkla ľudí v mojom okolí. Cítia, že sa deje niečo veľké. Áno deje. Transformácia.

Moje blogy budú práve o transformácii.  Čo je to vlastne transformácia ? Je to prebiehajúca dlhotrvajúca vnútorná zmena, ktorá má niekoľko etáp a je plná nástrah, skúšok, nárazov na ego, sebareflexie, odvahy pozrieť sa na seba pravdivými očami, očisťovania sa, odblokovania sa, plaču, učenia sa, poznávania, chápania, múdrenia, radosti, vďačnosti a pokory  ...  V skratke je to cesta za Slobodou a Láskou. Je to ako rozprávka. Kým lenivý ospanlivý Janko vyslobodí princeznú, musí sa veľmi osobnostne zmeniť a prejsť 3 ťažkými skúškami. A až keď je pripravený stať sa kráľom, až keď získa kráľovské cnosti, až potom získa lásku budúcej kráľovnej. A môžu spoločne žiť v Láske naveky. Janko je naša myseľ a princezná naše vyššie JA, ktoré spí a čaká kým ho vyslobodíme. Tak o tom budú moje blogy. Všetci na tejto nádhernej planéte práve teraz prechádzame transformáciou. Niekto ešte spinká, niekto sa už prebúdza, niekto je už prebudený. Sme v tom spolu priatelia, sme jedno... Rozprávka už dávno začala.



Môj historicky prvý blog. Uverejňujem ho dnes 12.06. o 12:45. Práve dnes  som sa pred 44 rokmi narodila. Dnes skončil môj osobný 9 ročný životný cyklus a slávnostne, vo veľkej vďačnosti, pokore a radosti začal môj osobný nový 9 ročný cyklus, rok číslo 1.
Dnes pre mňa numerologicky začína 1.deň, 1.roku 5. cyklu. 

Tento dnešný symbolický moment narodenia je pre mňa výnimočný. Nikdy som nemala potrebu oslavovať dátum mojho narodenia ale dnešok je iný. Neoslavujem narodeniny ale oslavujem narodenie mojej ZMENY. Narodilo sa vo mne veľké rozhodnutie písať a publikovať verejne to, čo sa odohráva v mojom vnútri. Cítim, že je to potrebné pre mnoho ľudí, ktorí prechádzajú podobnou TRANSFORMÁCIOU. A je nás mnoho. Viem to. Vnímam vás cez svoje srdce, ktoré ma nikdy nesklamalo a neoklamalo. Je napojené na Pravdu. (...tak isto, ako aj vaše srdcia) Nie na "moju pravdu" ale na jedinú Pravdu. A srdce hovori:"dávaj - píš..."  


Budem písať o Transformácii, ktorou intenzívne prechádzam niekoľko týždňov. Dám JASNOSŤ a SVETLO v mojich rozhodnutiach a činoch ľuďom, ktorých mám rada a vážim si ich. Viem, že mnohí z nich nevedia a nechápu. Je to tak v poriadku. Núti ich to rozmýšlať, hľadať a tvoriť. 


V apríly som sa rozhodla, že od 1.mája urobím obrovskú zmenu. Jednu z najväčších zmien v mojom živote. Po 11 rokoch úspešného podnikania, som sa rozhodla z neho vystúpiť a odísť do ticha. Na všetkých úrovniach - mentálnej, emocionálnej a fyzickej, končiť 9 ročný cyklus. Nie je to racionálne rozhodnutie, ale obrovský tlak duše, vyššieho JA, snov a znamení, ktoré som v istom momente nevedela a už ani nechcela ignorovať. Znamenia a "ťuky" boli všade. Vnímala som, že mi vesmír dáva najavo dôležitú správu. Ale poznáte to, kolotoč pracovných a rodinných aktivít ma tak zacyklil, že som znamenia nejak vážne v sebe nevyhodnocovala. Nebol čas. Vravela som si, ešte spravím toto, potom toto a až potom si k sadnem k znameniam. Ale potom po vykonaní všetkých povinností som bola taká unavená, že som radšej v náručí môjho muža zaspala, než by som si sadla k večernej meditácii. Posledné dve znamenia ma ale úplne emočne rozhodili. Vesmír funguje na jednoduchých princípoch. Keď nepočujete klopkanie, tak vám na tie dvere bude veľmi nahlas trieskať alebo vám rovno jednu vrazí! A tak aby som začala konečne počúvať a vystúpila z hypnotického kolotoča povinností, mi jednu vrazil. Čo sa stalo? Otvorila som si facebook a rovno mi nabehol článok s Majkou D., ktorá prišla o svojho milovaného muža. Fotku  jej smutnej tváre a ubolených očí mám stále pred sebou. Pocítila som k nej veľký súcit a slzy ma zaliali. Vravím si, čo je s tebou? A aby som sa ukludnila, začala som triediť staré časopisy, že ich zviažem a odložím do zberu. Vtom  mi vypadol z ruky velmi starý časopis a otvoril sa článok. S Majkou D. ! A vtedy už moja duša reagovala ako Etna. Výbuch. Mám pocit, že som v tej chvíli vyplakala všetky bolesti sveta. Večernú meditáciu som tentoraz nevynechala. Poprosila som mojich duchovných sprievodcov o pomoc. A dostala som dar. Príbeh s tromi bytosťami - netopierom, drakom a orlom.  Nechcem príbeh podrobne rozoberať , lebo to nie je pre vás dôležité. Každý dostáva iné znamenia. Dostala som informáciu, že si mám tento príbeh dať vyložiť. Poznám jednu dámu, ktorá mi pomohla pospájať a pochopiť príbeh aj so znameniami a udalosťami, ktoré sa mi v posledných týždňoch diali.  Jednoznačný výsledok. Naplnenie životnej úlohy alebo moja smrť. Jednoduché. Od malička viem, že to raz príde a ono je to tu. Akoby ma v tej chvíli celý môj život vzal do náručia a opakoval - "milujem ťa ... máš úlohu ... už si pripravená... uver ... je čas..." 


Samozrejme, že srdce VEDELO ale hlava oponovala. Si normálna? Teraz sa všetkého , čo si budovala 11 rokov vzdáš zo dňa na deň? Teraz, keď sa darí? Teraz, keď si najlepšia? Teraz keď máš najlepšie roky pred sebou? Necháš svojich biznis priateľov a partnerov len tak? A čo si budú myslieť ? Že ti preskočilo, že nie si normálna !!!" Alebo, že som chorá, že sme sa s mužom pohádali a rozišli, že mám isto nejaký problém... Budú vznikať rôzne katastrofické scenáre o mojej osobe a to potrebujem? No a takto na mňa negatívne útočil môj realistický rozum. 

Je to jeho úloha, tak som ho nechala, nech si vykrikuje. Áno, vedela som, že ma čaká spŕška negatívnych emócií ale vedela som, že tí, ktorí ma dobre poznajú, ma podporia. Tak sa aj stalo. Srdce ma na rozdiel od rozumu nikdy nezradilo  a ono hovorilo, urob to!


 Nebolo to ľahké rozhodnutie. Ale ten vnútorný pocit, že musím, bol hlasný, jasný, bez zaváhania. Ak ste niekedy boli v situácii, že vo vnútri viete a neváhate,  keď každá bunka vášho tela vibruje energiou zmeny, teší sa a žiari, tak viete o čom píšem... Moje JA VIE, že som musela. Kvôli sebe. Keď sa na to pozriem očami "normálneho" človeka, tak chápem, že nechápe. Moje činy a rozhodnutia ale nie sú o tom, že ich majú iní chápať. Sú moje aj so zodpovednosťou, ktorá s nimi súvisí. A ešte jedna dôležitá informácia. Nie som normálna a nikdy nebudem ! Normálna podľa spoločenskej šablóny a všeobecného názoru, podľa načítaných vzorcov predstáv o ženách (aj mužoch) a ich živote. Nie, ďakujem. Od puberty si "idem" svoje názory, cez vlastné poznanie. Ja viem kto som a kam idem. A kráčam naplnená vnútorným Mierom, Vďačnosťou, Pokorou, Radosťou, v Hojnosti, v Zdraví a s Láskou, pripravená na svoju úlohu. 


Moju osobnú TRANSFORMÁCIU prežívam s najväčšou podporou môjho milovaného muža a najlepšieho priateľa zároveň. Som vesmíru vďačná za neho, za ľudskú bytosť mne najbližšu. Kráčame spolu už mnoho inkarnácií a vyvíjame sa v dokonalejšie bytosti. Môj MUŽ - je pre mňa všetko v jednom - môj najlepší priateľ a aj kamoška (keď rozoberáme ženské témy, prepne sa na kamošku, no a robíme to aj naopak, ja som občas jeho kamoš ...), môj skvelý milenec, donedávna môj biznis kouč a vzor, môj tvorivý partner na všetky radosti aj riešenia. Som vďačná, že s ním môžem byť ŽENOU a žiť v láske s našimi ďeťmi, rodičmi a priateľmi.


V tomto TRANSFORMAČNOM období je mojou najväčšou POTREBOU byť sama so sebou v láskyplnom TICHU. Aj keď práve tento stav je stavom, keď som najmenej sama. Lebo práve v tichom stave som najviac SPOJENÁ SO VŠETKÝM. 

Meditácia a spájanie sa s mojím vyšším JA, spájanie s mojimi duchovnými učiteľmi, s vyššími svetmi a vedomá práca s energiami je mojou každodennou súčasťou už niekoľko rokov. Od malička som mala v sebe otazku - "Aký má môj život zmysel? Prečo žijeme a potom umrieme a čo potom? Aký to malo všetko zmysel?" No a odpoveď už poznám. Má niekoľko úrovní, tak ako všetko. 

Aj o tom budú moje blogy. A čoskoro aj kniha. Len maličká poznámka - ak chcete poznať odpovede na svoje otázky, naučte sa byť sami so sebou v tichu. Ak ste v hluku, odpoveď nepočujete. Anjeli a duchovní učitelia šepkajú. Byť sám so sebou, na to ale potrebujete odvahu a dušu túžiacu po POZNANÍ. Nie ego túžiace po informáciách a táraninách, ktoré nás učia v škole a ktorými nás kŕmi tlač, médiá a hypnotická škatuľa (TV). A ego v tichu byť nechce. Ono chce hlavne posudzovať. a porovnávať. To je dobre, toto nie je dobre, ja by som to tak neurobil, to je horšie, to je lepšie a bla bla bla... Byť v tichu a nepočúvať ego, je umenie. A keď ego stíchne, budete počuť hlas svojho anjela.


Veľmi sa teším, že budem zdielať skúsenosti a princípy transformácie s vami. Svet sa mení a nikdy už nebude taký aký bol. Je a bude lepší. Aj náš svet prechádza transformáciou. Prechádza pôrodnými bolesťami. Mení sa voda v rybníku, preto to všetky rybyčky cítia. Niektoré to odignorujú a niektoré sa prebúdzajú a transformujú. Ale na to, aby sme boli schopní vnímať, čo sa deje, je potrebná vnútorná ZMENA. Mnohí z nás cítia, že sa "niečo" deje, mnohí cítia, že sa s nimi "niečo" deje a nemajú vo svojom okolí nikoho, kto im môže pomôcť objasniť ich myšlienky a pocity, ktoré vedú k nezvyčaným činom. Možno vám pomôže aj moja skúsenosť. 


Počúvajte srdcom a odpoveď vždy príjde.


Každú stredu (od 21.06.2017) pridám nový blog.

Milujem moju transformáciu.