VESMÍRNE ZÁKONY


Priatelia, budem vam písať o mojich skúsenostiach, zážitkoch počas Transformácie ale na to, aby  ste aj všetkému porozumeli, musím začať od základov. 😊

Ako malá som mala v sebe otázku, kto som? Aký má môj život a životy ľudí význam? Teda myslím tým aký má význam narodiť sa, prežiť život, potom umrieť a čo ?! Je to náhoda kde, komu sa narodím a ako budem žiť, keď potom aj tak umriem? Moja duša veľmi chcela poznať pravdu. Lenže poznáte to. Akonáhle som sa začala pýtať "divné" otázky, dostávala som od dospelých "normálne" odpovede: "čo vymýšľaš... nerozmýšľaj nad blbosťami...to sú somariny..." !!! No a tak som začala cestu vlastného poznania.😊 
Začala som pozorovať, skúmať, spájať na prvý pohľad náhodné situácie. Veľmi rýchlo som pochopila, že slovo NÁHODA  nič neznamená. 😊  Že slovo náhoda je prázdne slovo, ktoré vzniklo pred pár desiatkami rokov. Naši predkovia, ktorí žili v múdrosti v súlade s vesmírnymi zákonitosťami, nepotrebovali toto slovo ! Poznali totiž všetky zákonitosti prírody - vesmírne zákony a vedeli prečo sa čo udialo. Vedeli, že každý následok má najskôr príčinu. Všetko im dávalo zmysel a vedeli, že všetko so všetkým súvisí a všetci sme súčasť jedného múdreho celku. Slovo náhoda vôbec nepoznali a nepoužívali. Slovo náhoda vzniklo vtedy, keď sme sa začali odpájať od vyššieho ja, od svojho srdca, od poznania a múdrosti. A tak sme udalosti, ktoré sme si nevedeli vysvetliť, nazvali náhodou. A čo je horšie, začali sme si ich vysvetľovať logicky rozumom.😊

Ak si niekto myslí, že žije náhodou vo svojom tele, v rodine kde je, v meste kde žije, v danom čase , ak niekto naozaj verí ešte tomu, že celý jeho život a vývoj je náhoda, tak žije vo veľkom omyle. Vo veľkom matrixe. 😊

Náhoda neexistuje. Sú len VESMÍRNE ZÁKONY, ktoré fungujú s absolútnou presnosťou a spravodlivosťou. Zákon akcie a reakcie, zákon príťažlivosti rovnorodého, zákon tiaže, zákon vibrácie, zákon dávania, zákon karmy, zákon jednoty ... a mnoho iných. Mnohé z týchto zákonov som sa učila v škole na fyzike, len bohužiaľ mi vtedy môj učiteľ nepovedal, že všetky tieto zákony fungujú aj na jemnohmotných úrovniach. Nevedel o tom ani on sám. 😊  Hrubohmotná úroveň je všetko to, čo môžem chytiť a vidieť. Jemnohmotná úroveň sú všetky moje pocity, emócie a myšlienky.  Všetko je energia, len má rôznu vibráciu. Aj tieto energie môžete vidiet a cítiť. Ale nie hrubohmotnými ale jemnohmotnými orgánmi. Tie máme tiež vsetci ale nie sú aktívne. A pri tomto poznaní som zatúžila viedieť a počuť aj jemnohmotnejšie svety! A tu prišlo moje osvietenie. Takže som zodpovedná za všetko, čo sa mi v živote deje. Ja som to! Nie náhoda! 
JA SOM PRÍČINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ovanul ma skvelý pocit úľavy a SLOBODY. 😊😊😊 
Všetko je energia a zákon energie hovorí, že energia sa nedá zničiť. Môže sa transformovať na iný druh energie. Pochopila som, že s mojimi emóciami a myšlienkami dokonca môžem aj pracovať a môžem ich transformovať! Ovládať ich a nasmerovať. Energia ide vždy za myšlienkou! 

Ďalším mojim dôležitým poznaním bolo, že nežijem len raz. Ale moja duša je nesmrteľná a vyvíja sa prežívaním skúseností v mnohých INKARNÁCIÁCH. 😊   Tak a teraz mi to všetko začalo dávať zmysel. Moja nesmrteľná duša postupne získava skúsenosti a múdrie. A dokonca má pamäť. Ale tá je na zámok a kľúč. Takže ak chceme, vieme si na všetko spomenúť a odomknúť zámok aaaaaale je v tom malý háčik. 😊  Je potrebné získať kľúč. 😊  Ja si pomaličky začínam spomínať a mám pocit, že čím viac sa mi odkrýva pravda, tým menej viem. Ale tým viac som vo svojom vnútri kľudnejšia. Môj osobný názor je, že raz príde čas, keď si spomenieme všetci. Raz mi jedna múdra žena povedala, že na špinavých topánkach špinu nevidíš ale na čistých topánkach ti vadí aj jedna špinavá bodka. 😊

Mnoho krát ma napadlo, čo by sa stalo, keby myšlienky a pocity všetkých ľudí boli viditeľné. 😊  Uaaau!!! Viete si to predstaviť? Predstavte si situáciu, že sa rozprávate s kamarátkou, stojíte v škole pri tabuli a odpovedáte alebo niečo hovoríte svojmu šéfovi v práci, svojmu partnerovi, rodičovi alebo ste práve na obchodnom jednaní, pôsobíte sebavedomo, odhodlane, ste pripravení ale cítite sa pri tom veľmi nepríjemne, lebo niečo neviete ale tvárite sa, že to viete, (alebo viete a tvárite sa, že neviete), niečo skrývate a maskujete to a v hlave behajú úplne iné myšlienky, než tie, ktoré hovoríte. A tieto myšlienky a emócie by bolo v tej chvíli aj vidno. To by bol poriadny miš-maš. Jedno si myslím a cítim a druhé hovorím a tretie robím. 
Často sa mi to dialo! 

V hlave myšlienky, v duši pocity a činy úplné iné, než čo chce hlava a úplne iné, než chce srdce. Inak povedané, žiadna integrita, jednotnosť v myslení, cítení a činoch. A to je cieľom. INTEGRITA myslenia - cítenia - konania. 😊 Mať v jednote svoje myšlienky naplnené poznaním s pocitmi plnými lásky a skutkami odvahy.  Je to cesta, krorá sa začína KONTROLOU MYŠLIENOK a sebaovládaním. To, že myšlienky nevidíme, neznamená, že nie sú alebo dokonca, že sa len tak vyparia a žiadna zodpovednosť. Ja som si chvalabohu veľmi skoro uvedomila, že som v prvom rade zodpovedná za moje myšlienky!!! 😊
Viete si predstaviť, že vsetky vaše myslienky sa okamžite zhmotnia a zrealizuju? ???????? Viete si predstaviť, že by sa to stalo teraz a všetky myšlienky všetkých ľudí na planéte Zem by sa v tomto momente zhmotnili? 😊  Čo myslíte, čo by z toho vzniklo? Peklo alebo raj? Momentálne peklo. Stále je v hlavách a srdciach ľudí viac negativizmu než pozitivizmu a tak ak chceme raj, musí každý začať sam v sebe tento raj budovať  a tvoriť. Ja som začala. A darí sa!!! 😊 Je to nádherný pocit slobody, keď viem, že moja nálada, Mier, Harmónia, Šťastie a Láska závisia odo mňa. Nie od názorov iných, nie od vonkajších udalostí, nie od časopisov, nie od televíznych novín... Ja ovládam môj svet, v ktorom vládnem. Som sama sebe kráľovnou.

Viac než 10 rokov si robim každé ráno MEDITÁCIU. Je to priestor, kde sa v tichu stretnem sama so sebou, s mojim vyšším JA. 😊  Urobte to pre seba. Každý deň, pravidelne. Začala som si týmto velmi účinným spôsobom budovať svoj vnútorný svet a napĺňať ho "mnou, mojimi víziami a túžbami". 

Písali ste mi, že chcete začať meditovať a neviete ako.
No, nie som expert na meditácie. Aj ja som prešla rôznymi spôsobmi meditovania a doteraz používam rôzne metódy. Hľadajte a určite nájdete takú meditáciu, čo vám "sadne". Jedno však viem utčite. 
BUĎTE pri meditovaní ÚPRIMNÍ, PRAVDIVÍ a CÍŤTE každé slovo, každú myšlienku. Nerobte nič logicky, strojovo a ani neodriekávajte "zázračné" formulky, afirmácie, modlitby či mantry naspamäť. Cíťte! každé slovo musí byť živé - prežité, precítené, úprimné a vtedy vyletí do výšin svetla. Ak to len odverklíkujete, vaše slová sa budú plaziť ako čierna smola po zemi a nikdy sa vám nič svetlé nenaplní !!!
Milujem TICHÚ MEDITÁCIU. Len som v tichu a cítim vďačnosť ... 😊 
Podelím sa s vami o moje niekoľkoročné skúsenosti a ak Vám to pomôže vo vašej transformácii, budem šťastná. 

Vždy meditujem v sede a v tichu. Najskôr sa hlbokým dýchaním uvoľním  a predstavím si akoby zhora od Boha ( Zdroj, Vesmír, Svetelná žiarivá guľa - predstavte si a nazvite si tú silu Lásky akokoľvek) sa spúšťa k mojej hlave stľp žiarivého svetla, pokračuje cez moje telo až ku špičkám prstov. Niekedy stĺp svetla spustím až do stredu našej matky Zeme. Robím to tak ako to cítim. Naplním sa svetlom - každú bunku, medzibunkový priestor, každý orgán, celé fyzické a energetické telo, potom naplním svetlom emočné telo a aj myšlienkové telo. Potom sa koncentrujem na srdce a rozžiarim ho svetlom. Dýcham a každým nádychom si uvedomujem ako mi Boh dáva Lásku a mojim výdychom Lásku a vďačnosť dávam Bohu ja. Tie nádherné pocity Mieru, Harmónie a Šťastia, spojenia sa so všetkým milujem. Potom si vizualizujem okolo môjho svetelného tela tmavomodrý žiarivý obal, ktorý sa ale v stľpe svetla hore neuzatvára, potom okolo modrého obalu urobim ružový žiariaci obal, ktorý sa tiež hore neuzatvára. Moje svetelné telo zdola od mojich nôh smerom hore ku hlave postupne napľňam fialovým plameňom. Pri preciťovaní jednotlivých farieb precítim aj to, čo mi prinášajú. Modrá - silu a ochranu, ružová - lásku a podporu, fialová - odpustenie, čistotu a pocit, že som súčasť vesmíru. Potom energiu rozžiareného srdca prenesiem akoby zlatým mostom smerom hore cca 50 cm nad moju hlavu a predýcham svetlo v myšlienke JA SOM. Preciťujem JA SOM. A tu preciťujem úprimne a s vďačnosťou túžbu "JA SOM nádherná múdra žena, milujem a som milovaná, mám zdravé telo a som obdarovaná hojnosťou na všetkých úrovniach." 
Potom zotrvám v tichu ... ak mám otázku, poprosím o odpoveď... počúvam... Meditácia trvá niekedy 5 min, niekedy 50min a viac... čas nehrá rolu... 😊
Inak túto meditáciu som sa naučila pred pár rokmi na seminári Marie Diamond. Je to celosvetovo uznávaná transformačná mentorka a koučka. Meditácia je podrobne vysvetlená a celý postup nájdete v jej knihe "Umenie zákona príťažlivosti". 
Keď už spomínam Marie, počas mojej transformácie mi vesmír doprial stretnúť sa a učiť od skvelých múdrych ľudí, vyspelých bytostí. Raz napíšem aj o týchto ľuďoch a zázrakoch, ktoré som vďaka nim mohla zažiť. Vždy boli a budú spoločníkmi na mojej ceste. Som za nich vďačná.😊😊😊

Mnohí ludia hovoria, že sa hľadajú a nevedia sa nájsť. Veď keď si stále opakujú, že hľadajú, tak ich život im ich priania plní. Keď chcú hľadať, nech teda stále len hľadajú !!!  Môžete sa takto hľadať niekoľko inkarnácií a nič nenájdete. Aj ja som mala moderné obdobie hľadania sa a tápania. 😊 No a počas neho, som pochopila, že je to celé zle ! Veď koho vlastne hľadám, keď som tu a teraz?! Aký mám POSTOJ sama voči sebe? Ako sa vnímam? A prišlo poznanie. JA SOM TVORCA !!!!!! My sme TVORCOVIA. My sa nemáme nájsť, my sa máme VYTVORIŤ! 😊 Sami seba tvoriť v obraz, kým chcem byť. Môžeme a je nám to umožnené. Len o tom nevieme. Preto o tom píšem. MÔŽEME !!! To, v aký obraz sa tvorím, v tomto mám jasno od malička. Moja afirmácia vždy bola jasná: "Ja som nádherná múdra žena, milujem a som milovaná, mám zdravé telo a som obdarovaná hojnosťou na všetkých úrovniach." 
Už teraz viem, že každá myšlienka sa chce naplniť a zrealizovať. To je vesmírny zákon. Ale pozor na to, lebo realizujú sa všetky - aj negatívne a aj pozitívne. 😊


Verte ze vytvoriť sa v želanú bytosť je možné!!! Aj keď niekedy to nezapadá do našej logickej skladačky života... Je to v poriadku. Chápem ...  rozum, ego, postoje, načítané vzorce myslenia, všeobecné názory, výchova, vzdelávanie a celý tento informačný matrix strachu a pochybností nám zatvoril srdcia a vzal nám vlastnú zodpovednosť a slobodu. Ale verte mi, MÔŽETE a VIETE TO!!!😊  Mnohí ľudia na Zemi si na to už spomenuli a prebudili sa. 😊
Viera je ďalšou časťou skladačky procesu transformácie. Jednoducho VERTE.
VIERA vzniká v srdci len vlastným POZNANÍM. Poznávajte!!!
Ja dnes VIEM, že môžem. 

Zhrniem to. K mojej Transformácii bolo nevyhnutné nasledovné poznanie:

  

1. NÁHODA NEEXISTUJE
2. VESMÍRNE ZÁKONY FUNGUJÚ NEOMYLNE NA VŠETKÝCH      
    ÚROVNIACH
3. DUŠA JE NESMRTEĽNÁ A PRECHÁDZA INKARNÁCIAMI
4. JA OVLÁDAM SVOJE MYŠLIENKY, POCITY A ČINY - SOM ZA NE AJ 
    ZODPOVEDNÁ 
5. JA SOM TVORCA A TVORÍM SÁM SEBA 
6. MEDITÁCIA JE KAŽDODENNÁ SÚČASŤ MOJEJ TRANSFORMÁCIE
7. VERÍM  - JA VIEM 



S úctou Andrea.💙 
Každú stredu som tu pre vás s novým poznaním.


Moje blogy si môžete prečítať aj na mojej stránke www.AndreaJurkovicova.com